Τι είναι το Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό

 

Question


                                           

Το Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό είναι μια πρωτοποριακή ιδέα με κοινωνικό χαρακτήρα, το οποίο έχει πολλές πτυχές.

Είναι γεγονός πως η Ελλάδα διανύει μία περίοδο οικονομικής κρίσης. Σε αυτή την οικονομική κρίση  δεν υποφέρει όλος ο πληθυσμός της χώρας αλλά ένα κομμάτι αυτού.

Αυτό το ποσοστό του πληθυσμού όμως υποφέρει πραγματικά πολύ. Ακούμε κάθε ημέρα που
περνά στις ειδήσεις για παιδιά που λιποθυμούν στα σχολεία, για οικογένειες που είναι μήνες
χωρίς ρεύμα και συνεχώς μετρούμε αυτοκτονίες. 
Το Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό συνδύασε όλα τα δεδομένα και βρήκε τον τρόπο όλοι αυτοί οι άνθρωποι να αποκτήσουν ξανά την αξιοπρέπεια τους και την οικονομική τους ανεξαρτησία.


  Η ιδέα

Η ιδέα είναι απλή. Όλοι οι άνθρωποι ανεξαιρέτως αν είναι φτωχοί ή πλούσιοι, εργαζόμενοι ή άνεργοι έχουν κάποιες ανάγκες τις οποίες δεν μπορούν να μην ικανοποιήσουν. Όσο φτωχός και να είναι κάποιος, μπορεί να αφήσει 6 μήνες απλήρωτο το δάνειο της τράπεζας, αλλά αναγκαστικά θα φάει φαγητό και θα ξοδέψει χρήματα για την καθαριότητα και την προσωπική του υγιεινή. Αυτό σημαίνει πως πάντα όλος ο πληθυσμός θα πηγαίνει στα Σούπερ Μάρκετ ή σε αντίστοιχα καταστήματα για να αγοράσει όλα τα προϊόντα που χρειάζεται.

Αυτό συνεπάγεται οτι τα καταστήματα αυτά έχουν τζίρους, ιδιαίτερα υψηλούς εφόσον όλοι ψωνίζουν. Το δεύτερο δεδομένο της ιδέας είναι οτι όλα τα καταστήματα έχουν τα ίδια ή παρεμφερή προϊόντα. Όλα έχουν λάδι, όλα έχουν ξύδι, όλα έχουν τυρί. Και όλα τα προϊόντα είναι ιστοποιημένα για να μπορέσουν νομικά να πάρουν άδεια πώλησης.


Τι γίνεται όμως με το κόστος των προϊόντων αυτών ?

Πόσες φορές έχει αναρωτηθεί κάποιος.
«Είναι η πραγματική αξία των προϊόντων αυτή που πληρώνω κάθε φορά ?»
«Θα μπορούσα να το πάρω πιο φτηνά ?»
«Θα μπορούσα να πληρώνω τα προϊόντα στην πραγματική τους αξία και όχι να υποφέρω οικονομικά κάθε φορά που τα αγοράζω, είτε επειδή τα χρειάζομαι είτε επειδή με ευχαριστεί να τα καταναλώνω?»

Σίγουρα όλοι μας έχουμε αναρωτηθεί και σίγουρα πολλές φορές.

Η πραγματικότητα είναι πως τα προϊόντα στην αγορά δεν είναι στην πραγματική τους αξία. Τα υλικά κοστίζουν πολύ λίγο. Το μεγαλύτερο μέρος της αξίας ενός προϊόντος είναι τα μεταφορικά του, η διαφήμιση του και το εμπορικό υπερ-κέρδος.

Πως μπορεί να μειωθεί το κόστος των προϊόντων σε ένα Σούπερ Μάρκετ ?

Το κόστος μπορεί να μειωθεί σημαντικά εάν η διαφήμιση δεν γίνεται μέσω φυλλαδίων, τηλεοράσεων και ραδιοφώνων αλλά μέσω των ευχαριστημένων καταναλωτών. Δηλαδή εάν κάποιος δοκιμάσει ένα ποιοτικό λάδι σε μια καλή τιμή να προτείνει στους γνωστούς και τους συγγενείς του να κάνουν το ίδιο εφοσον αυτό δεν του στοιχίζει τίποτα και παράλληλα τους βοηθά ! Και δεύτερον ο ιδιοκτήτης του Σούπερ Μάρκετ να μην έχει αυτοσκοπό το κέρδος «ξεζουμίζοντας» τον καταναλωτή, αλλά να έχει ένα εμπορικό κέρδος το οποίο επιτρέπει στην επιχείρηση να είναι αυτοχρηματοδοτούμενη και κερδοφόρα με σκοπό την επέκταση και την εξάπλωση της.


 Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό

Το Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό συνδυάζει αυτά τα δύο και δημιουργεί μια εντελώς νέα φιλοσοφία στον επιχειρηματικό κόσμο. Δημιουργεί καταστήματα τα οποία δεν θα κάνουν καμία απολύτως διαφήμιση και οι ίδιοι οι άνθρωποι που ψωνίζουν θα διαφημίζουν οτι πωλείται. Έτσι θα υπάρχει διαδραστικότητα σε όλα τα προϊόντα. Εάν ένα προϊόν δεν προτιμάται, τότε θα το αποσύρουμε και θα βάζουμε κάποιο άλλο στην θέση του, μέχρι να έχουμε μόνο τα καλύτερα και ποιοτικότερα
προϊόντα τα οποία οι αγοραστές μας επιθυμούν.

Για να λειτουργήσει το σύστημα με τον τρόπο αυτό είναι απαραίτητη προϋπόθεση όποιος ψωνίζει να έρχεται συστημένος από κάποιον άλλον, έτσι όποιος έρχεται συστημένος από κάποιον, πρέπει να βγάλει δωρεάν μια κάρτα μέλους στο κατάστημα με την οποία μπορούμε να εξακριβώσουμε εάν έχει έρθει κατόπιν σύστασης από καποιο άλλο μέλος και επίσης να μπορεί να συστήσει νέα μέλη με τα ίδια οφέλη.

Το Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό τα χρήματα που θα έδινε για διαφήμιση επιλέγει να τα επιστρέψει στα μέλη. Όχι σαν προσφορές, αλλά σαν μόνιμη χαμηλή τιμή 365 μέρες τον χρόνο. Εφόσον όμως τα προϊόντα είναι στην πραγματική τους αξία, το κάθε μέλος θα πληρώνει το ελάχιστο δυνατό για τις αγορές του και θα του περισσεύουν χρήματα για τις υπόλοιπες ανάγκες του.

Με τον τρόπο αυτό οι καταναλωτές μπορούν να επιλέγουν ποϊοτικά προϊόντα τα οποία τα συστήνει ένας άνθρωπος ο οποίος εμπιστεύονται, και όχι μια ανώνυμη διαφημιστική καμπάνια.

Επίσης υπάρχει και μία δεύτερη κατηγορία μελών τα «Προνομιούχα Μέλη» τα οποία μπορούν να εκμεταλλευτούν την «Προοπτική Εισοδήματος».

Η «Προοπτική Εισοδήματος» σημαίνει οτι κάθε φορά που μεταδίδει το «Προνομιούχο Μέλος» την ιδέα σε κάποιον και αυτός γίνεται μέλος θα λαμβάνει μία αμοιβή από το Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό κάθε φορά που αυτός θα κάνει τα ψώνια του. Σε όσο πιο πολλούς το μεταδώσει τόσο πιο μεγάλο εισόδημα θα έχει. Και είναι πραγματικό εισόδημα διότι δεν υπάρχει καμία προϋπόθεση για να εισπράξει τα χρήματα αυτά ένα προνομιούχο μέλος.

 Η κοινωνική προσφορά του ΑΠΑΞ & Ελληνικό δεν σταματά όμως εδώ.

Ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων στην Ελλάδα είναι ελεύθεροι επαγγελματίες και έχουν τις δικές τους επιχειρήσεις. Γιατροί, δικηγόροι, Ταβέρνες, Καφετέριες, Κομμωτήρια κτλ.

Εφόσον όμως υπάρχει ένα μέρος του πληθυσμού το οποίο οικονομικά υποφέρει τότε σημαίνει πως και η δική τους δουλειά έχει μειωθεί διότι χάνουν πελάτες, οι οποίοι όμως πελάτες έχουν ανάγκη από τις υπηρεσίες τους.

Το Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό μέσα στην ιστοσελίδα του προσφέρει σε όλα τα «Προνομιούχα Μέλη» εφόσον συνδεθούν με τον κωδικό τους ένα μέρος της σελίδας στην οποία μπορούν να κάνουν δωρεάν διαφημιστικές καταχωρήσεις. Η μοναδική προϋπόθεση είναι οτι οι επιχειρήσεις αυτές θα πρέπει να προσφέρουν κάποιο όφελος σε αυτόν που θα τις επιλέξει. Το όφελος αυτό μπορεί να είναι είτε έκπτωση στις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους είτε κάποια προσφορά την οποία θα απολαμβάνουν μόνο όσοι είναι είτε απλά μέλη του Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό, είτε «Προνομιούχα Μέλη».

 

Κοινωνία Καταναλωτών

Το όλο πλάνο συνθέτει μια κοινωνία καταναλωτών. Μέσα στην κοινωνία αυτή τα μέλη και μόνο αυτά μπορούν να έχουν αφενός μέν οφέλη από τις αγορές τους στα είδη καθημερινής ανάγκης (Σούπερ Μάρκετ) και σε όλα τα υπόλοιπα μέσω των διαφημιζόμενων επιχειρήσεων, και αφετέρου να αποκτήσουν ένα πρόσθετο εισόδημα εφόσον το επιθυμούν και γίνουν «Προνομιούχα Μέλη». Είτε λόγω της διαφήμισης που αποκτούν για την επιχείρηση τους είτε μέσω της σύστασης νέων μελών.

Η κοινωνία καταναλωτών όμως είναι κάτι πολύ σημαντικό και πολύ ισχυρό. Όσο πιο πολλά είναι τα μέλη σε τόσο καλύτερες τιμές μπορούμε να προμηθευτούμε τα προϊόντα και να βγούνε φτηνότερα στο ράφι. Επίσης τόσο περισσότερες επιχειρήσεις θα έχουν διαφημιστικές προσφορές άρα πέφτει το κόστος σε όλα τα πράγματα που χρειαζόμαστε στην ζωή μας (Γιατρούς, καφετέριες, εστιατόρια κτλ).

Όσο αυξάνεται η κοινωνία καταναλωτών του Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό τόσο μεγαλώνει και η οφέλεια προς μια άλλη μεγάλη κοινωνική ομάδα. Τους Έλληνες παραγωγούς. Ταυτόχρονα με την ανάπτυξη του Α.Π.ΑΞ. & Ελληνικό αυξάνεται η κατανάλωση ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων μέσα από τα πρατήρια μας. Αυτό σημαίνει πως στηρίζουμε τον Έλληνα παραγωγό σε όποια περιοχή της Ελλάδας και αν βρίσκεται αγοράζοντας όλο και μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του. Έτσι του δίνουμε μια εξασφάλιση καθώς όλοι γνωρίζουμε πως ο Έλληνας παραγωγός είναι μία κοινωνική ομάδα που υποφέρει καθώς η αγορά έχει κατακλυστεί από τα εισαγώμενα προϊόντα και ο Έλληνας παραγωγός δεν μπορεί να διαθέσει το προϊόν του στην αγορά και άρα συνεχώς μειώνει την παραγωγή του μέχρι που αλλάζει επάγγελμα.